Студенти провідних українських навчальних закладів обирають «Артеріум»

Студенти провідних українських навчальних закладів обирають «Артеріум»
Центр розвитку корпоративної соціальної відповідальності провів дослідження «Бренд роботодавця очима студентів: як залучити покоління Y». Мета дослідження – дізнатися, які компанії є найпривабливішими для студентів спеціальностей фармація, хімія, біотехнологія. Корпорація «Артеріум» – лідер серед українських фармацевтичних компаній, в яких прагнуть працювати майбутні випускники провідних українських вищих навчальних закладів.
 
У дослідженні взяли участь більше 300 студентів вищих навчальних закладів, успішність яких висока або вище середньої. Це студенти 4-5 курсів Національного університету «Львівська політехніка», Національного університету «Києво-Могилянська академія», Київського Політехнічного Інституту, Одеського національного університету ім. Мечникова, Харківського національного університету ім. Каразіна, Національного університету харчових технологій, Київського національного університету ім. Шевченка, Львівського національного університету ім. Франка, Національного медичного університету ім. Богомольця, Національного медичного університету ім. Горького, Одеського національного політехнічного університету, Національного фармацевтичного університету (Харків). 
 
Серед компаній, які активно співпрацюють зі студентами, респонденти назвали: Артеріум – 29%, Дарниця – 7%, інші компанії – 3% (Тернофарм, Інтерхім, Юрія-Фарм, Здоров'я, Sanofi). 
 
Абсолютна більшість опитаних, які брали участь в програмах співробітництва компаній з навчальними закладами, відзначили, що це були проекти Корпорації «Артеріум». Більше 80% опитаних знають Корпорацію «Артеріум», з них 68% – знають про програму проходження практики та стажувань в компанії. Проекти Корпорації, спрямовані на розвиток бренду роботодавця, такі як Програма стажування, тренінги особистісного та професійного розвитку для студентів Національного університету харчових технологій, підтримка олімпіад з фармації та біотехнології, а також екскурсії, які компанія проводить для студентів, посприяли знанню бренду «Артеріум» серед студентів.

Дякуємо за звернення!

Ваша форма успішно відправлена. Якщо у вас виникли додаткові питання, будь ласка, заповніть форму на сайті або зателефонуйте нам

Фармаконагляд

Якщо ви маєте будь-яку інформацію про побічну реакцію та/або відсутність ефективності чи небажаний ефект продукту Корпорації «Артеріум», будь ласка, заповніть форму